Kampane našich študentov nám robia radosť
O kampaniach našich študentov počuť aj vo veľkých slovenských médiách. Na seminároch psychológie reklamy vzniklo tento semester pod vedením doktorky Števčat Szabóovej až 15 komunikačných kampaní, ktoré boli realizované v priamej spolupráci s reálnym klientom z neziskového/ nekomerčného sektora.
Väčšina z nich pracovala so spoločensky zodpovednou témou – napríklad kampaň „Adventný kalendár neistoty“ riešila zodpovedné adopcie pre Slobodu zvierat, vznikla tiež kampaň „Hľadá sa majiteľ“ pre ukrajinský mačací útulok, založila sa crowdfundingová zbierka na canisterapiu pre malé dievčatko s autizmom a tiež (okrem mnohých ďalších) sa šírila osveta o recyklácii bateriek cez milý vianočný príbeh.
A práve o tejto krásnej kampani nájdete článok na Aktuality.sk:
https://www.aktuality.sk/komunikacna-kampan/
ale aj na Hashtag.sk:
https://hashtag.zoznam.sk/kampan-o-recyklacii-baterii/
Tešíme sa z práce našich študentov, pretože okrem toho, že si môžu reálne skúsiť, aký je celý proces tvorby komunikačnej kampane, v rámci ktorého nevynechajú ani komunikáciu s klientom, ktorá je (ako už sami zistili) mnohokrát tou najnáročnejšou časťou, tak pomáhajú a ich práca má reálny pozitívny spoločenský dopad.
Text: Mgr. Veronika Števčat Szabóová, PhD., študentky Kristína Hagonyová a Lea Straňáková, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre
Ilustračný obrázok z kampane: Kristína Hagonyová, Lea Straňáková a Branislav Mišura, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre