Absolvent/absolventka komplexne ovláda proces tvorby komunikačných prostriedkov (mediálnych, masmediálnych a marketingových) a vie realizovať komplexnú kampaň. Má kľúčové poznatky z nosných tém jadra odboru (marketingová komunikácia a nástroje marketingovej komunikácie, komunikačné médiá, manažment organizácií a projektov v prostredí mediálnych marketingových a informačných inštitúcií a systémov), ale aj v príbuzných disciplínach najmä z oblasti psychológie, sociológie, lingvistiky a ekonómie. Ovláda terminologický aparát, má rozsiahle praktické a metodologické vedomosti, dokáže analyzovať, navrhovať, realizovať a interpretovať komplexné mediálne, masmediálne a marketingovokomunikačné riešenia v tradičnom aj digitálnom prostredí, vykonávať výskum a interpretovať výsledky v tejto oblasti s vysokou mierou tvorivosti a samostatnosti. Chápe základné organizačné postupy, dokáže riadiť tímy pracovníkov v oblasti mediálnej, masmediálnej a marketingovej komunikácie, je schopný/schopná autonómne pracovať a riešiť príbuzné problémy, samostatne pripravovať projekty a prevziať zodpovednosť za komplexné riešenia.
Absolvent/absolventka sa uplatnení ako výkonný tvorivý pracovník/výkonná tvorivá pracovníčka v povolaniach spojených mediálnou a marketingovou komunikáciou. Ide o pozície v reklamných, mediálnych a marketingových agentúrach, marketingovo-komunikačných oddeleniach komerčných i nekomerčných inštitúcií.
– absolvovanie prijímacej skúšky – informácie o prijímacej skúške
– výsledky z prijímacej skúšky – max. 50 bodov
– priemer známok z koncoročných vysvedčení za 2. a 3. ročník strednej školy (alebo ekvivalentné ročníky na zahraničnej strednej škole) – max. 25 bodov
– hodnotenie aktivít (napr. súťaže, olympiády, jazykové certifikáty a pod.) – max. 10 bodov