Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2023/2024
Študijný program:
MS22b - marketingová komunikácia a reklama - (Jednoodborové štúdium, bakalársky I. st., denná forma)
Súčet kreditov
Študijná časť: 170
Súčet kreditov
Štátne skúšky: 10
Študijný odbor:
mediálne a komunikačné štúdiá
osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu: prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 132  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/1FP/15  Filozofická propedeutika   3 2S      Doc. ThDr. PhDr. Tomáš Pružinec, PhD.,  
KMKR/1O/22  Propedeutika vysokoškolského štúdia   3 2S  PH      Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1PMS1/22  Psychológia mediálnej komunikácie 1   6 2P + 2S    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.,  
KMKR/1USJ/15  Úvod do štúdia jazykov   3 2S      Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., Mgr. Andrej Gogora, PhD.,  
KMKR/1UVMK/15  Úvod do vedy masovej komunikácie   4 2P    Mgr. Dana Hodinková, PhD., prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD.,  
KMKR/1ZM/15  Základy marketingu   6 2P + 2S    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1PMS2/22  Psychológia mediálnej komunikácie 2   6 2P + 2S    prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD.,  
KMKR/1PrMK/15  Propedeutika marketingovej komunikácie   4 2S    prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD.,  
KMKR/1SS/15  Segmentácia spotrebiteľa   6 2P + 2S    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1ZMPR/15  Základy manažmentu a podnikového riadenia   4 2S    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1ZSMS/15  Základy sociológie pre masmediálne štúdiá   3 2S      doc. PhDr. Monika Štrbová, PhD., Mgr. Marcela Šarvajcová, PhD.,  
KM/SPN/22  Štatistika pre nematematikov   3 2S  PH      prof. RNDr. Anna Tirpáková, CSc., RNDr. Kitti Páleníková, PhD., RNDr. Ľubomír Rybanský, PhD.,  
KMKR/1AMP/15  Analýza mediálnych produktov   6 2P + 2S    prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1GD/15  Grafický dizajn   3 2S  PH      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/1VKP/15  Vývoj a klasifikácia písma   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/1VP/15  Všeobecná poetika   3 2S      doc. Mgr. Martin Boszorád, PhD.,  
KMKR/1VTU/15  Všeobecná teória umenia   3 2P      prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD.,  
KMKR/1ZE/15  Základy ekonomiky   6 2P + 2S    doc. Ing. Milan Džupina, PhD.,  
KMKR/1JK/15  Jazyková kultúra   3 2S      Mgr. Tomáš Bánik, PhD.,  
KMKR/1MSV/15  Metódy sociálnych vied   6 2P + 2S    doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.,  
KMKR/1PP1/15  Propagačné prostriedky 1   3 2S  PH      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/1T/15  Typografia   3 2S  PH      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/1TMKP/15  Tvorba marketingovo-komunikačných projektov   3 2S  PH    doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.,  
KMKR/1USBP/15  Úvodný seminár k bakalárskej práci   2 2S      PhDr. Patrik Lenghart, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD.,  
KMKR/1VS/22  Všeobecná štylistika   3 2S  PH      PaedDr. Renáta Hlavatá, PhD.,  
KMKR/1PP2/15  Propagačné prostriedky 2   3 2S  PH      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
KMKR/1PsR/15  Psychológia reklamy   6 2P + 2S    doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., Mgr. Marek Štosel,  
KMKR/1SBP1/15  Seminár k bakalárskej práci 1   2 2S      Mgr. Peter Cyprich, DiS. art., doc. Ing. Milan Džupina, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD., PhDr. Tomáš Koprda, PhD., Mgr. Mária Košková, PhD., PhDr. Patrik Lenghart, PhD., prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., Mgr. Marek Štosel,  
KMKR/1SPMS/22  Sociálna psychológia pre mediálne štúdiá   6 2P + 2S      doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.,  
KMKR/1SPV1/15  Sociálno-psychologický výcvik 1   3 2C    doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.,  
KMKR/1MMa/15  Medzinárodný marketing   6 2P + 2S    doc. Ing. Milan Džupina, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD.,  
KMKR/1MP/15  Marketingová prax   6 120sC      Mgr. Veronika Szabóová, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., PhDr. Patrik Lenghart, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., Mgr. Peter Cyprich, DiS. art.,  
KMKR/1SBP2/15  Seminár k bakalárskej práci 2   2 2S      Mgr. Peter Cyprich, DiS. art., doc. Ing. Milan Džupina, PhD., prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD., Mgr. Dana Hodinková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD., PhDr. Tomáš Koprda, PhD., Mgr. Mária Košková, PhD., PhDr. Patrik Lenghart, PhD., prof. Mgr. et Mgr. Peter Mikuláš, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD., PhDr. Oľga Púchovská, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD., doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD., doc. Mgr. Edita Štrbová, PhD., Mgr. Marek Štosel,  

 
Povinne voliteľné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 36  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
JC/CJI2Aj1/15  Odborný jazyk: Anglický jazyk 1   2 2S  PH      Mgr. Oľga Csalová, PhD., PaedDr. Pavol Burcl, PhD.,  
KMKR/2FM/15  Fotografia pre masmédiá   3 2S  PH      Mgr. Mária Košková, PhD.,  
KMKR/2PVT/15  Praktikum výpočtovej techniky   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD., Mgr. Jozef Peniak, PhD.,  
JC/CJI2Aj2/15  Odborný jazyk: Anglický jazyk 2   2 2S  PH      PaedDr. Pavol Burcl, PhD., Mgr. Oľga Csalová, PhD.,  
KMKR/2TK/15  Teória komunikácie   3 2S      PhDr. Oľga Púchovská, PhD.,  
KMKR/2ZI/22  Nástroje digitálnej tvorby 1   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/2AT/15  Audiovizuálna tvorba   3 2S      Mgr. Andrea Chlebcová Hečková, PhD.,  
KMKR/2ER/22  Estetika reklamy   2 1P + 1S      doc. PhDr. Michaela Malíčková, PhD.,  
KMKR/2LF/15  Lexikológia a frazeológia   3 2S      Mgr. Veronika Cillingová, PhD.,  
KMKR/2TRT/22  Text v digitálnej komunikácii   3 2S      Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/2VK/15  Vizuálna komunikácia   3 2P      Mgr. Mária Košková, PhD., prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD.,  
KMKR/2MPr/15  Mediálne právo   3 2S  PH      Mgr. Petr Kocina, PhD., LL.M.,  
KMKR/2ZK/22  Nástroje digitálnej tvorby 2   3 2S      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  
KMKR/2TM/22  Teória metafory   3 2S  PH    doc. PhDr. Jitka Rožňová, PhD.,  
KMKR/2MPx/15  Mediálna prax   2 120sC      Mgr. Mária Košková, PhD., Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/2SPV2/15  Sociálno-psychologický výcvik 2   3 2C    doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.,  
KMKR/2VT/15  Výcvik tvorivosti   3 2C      prof. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.,  
KMKR/NDGTV/22  Nástroje digitálnej tvorby 3   3 2S  PH      PhDr. Tomáš Koprda, PhD.,  

 
Výberové predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 2  Kredity
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/2PJ1/15  Poľský jazyk 1   3 2S      Mgr. Michał Rozenberg,  
KMKR/2PJ2/15  Poľský jazyk 2   3 2S      Mgr. Michał Rozenberg,  
KMKR/3ZE/15  Žurnalistická etika   2 2S      . externý pracovník, Mgr. Andrea Chlebcová Hečková, PhD.,  
KMKR/3VS/15  Výberový seminár   2 2S      Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/KKvMK/22  Krízová komunikácia v marketingovej komunikácii   2 2S      Mgr. Veronika Szabóová, PhD.,  
KMKR/2TF/15  Teória farieb   3 2S      prof. PhDr. Dagmar Inštitorisová, PhD., Mgr. Zuzana Schlosserová, PhD.,  

 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia a reklama Min. 10  Kreditov
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Prízn. Podmieňujúce Vyučujúci
KMKR/BPO/15  Bakalárska práca a jej obhajoba   10   OB           

 
Povinne voliteľné predmety
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Dní za semester
h - Hodín za týždeň
s - Hodín za semester
t - Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje poslednýkrát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov


Prízn. - Príznak predmetu v študijnom pláne:
P - profilový predmet študijného programu